Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Η Καλυτερη Γιορτη Του Χρονου

Μετα απο απουσια αρκετων μηνων,δημιουργωντας αρκετα σεναρια περι ''μη επιστροφης στο blogging'' και αλλα τετοια χαζα...σημερα Μεγαλη Παρασκευη επιστρεφω στο Blog που αρκετες χιλιαδες απλου κοσμακη λατρεψαν και εστερνιστικαν(!!!!!) τα διαφορα κειμενα του! Μεσα απ'τα κυκλωματα του νεου μου P.C. ο οποιος ειναι 4πυρηνος και ειδε το ''φως'' της ημερας στις 04/03/2011, θα ανεβαζω τα κειμενα μου εις το εξης.Αυτες τις μερες βιωνουμε το Πασχα,την Σταυρωση και την Ανασταση του Κυριου μας,που δυστηχως υπαρχουνε ακομα αθεοι αναμεσα μας, και οι Νεοαθεοι,δηλαδη αυτοι που βαφτιστηκαν Χριστιανοι Ορθοδοξοι αλλα στην πορεια της ζωης τους ανακαλυψαν την ''πραγματικη'' αληθεια μεσα απο σκεπτικισμοφιλοσοφικοφιλολογικες αηδιες!Αλλα δεν θελω να σταθω στο θρησκευτικο μερος του θεματος,αλλα -πως να το πω- στο εθιμο ετσι οπως το βιωνα εγω!
Οταν εμενα στο χωριο μου(βλεπε φωτο πανω)  το Πασχα ηταν η αγαπημενη μου γιορτη!Και σαν παιδι μου αρεσε που κλεινανε τα σχολεια για 15 μερες.Το χωριο μου γεμιζε με κοσμο (κυριως Αθηναιοι) ανθρωποι απ'το χωριο αλλα ζουσαν στην Αθηνα πολλα χρονια.Τα παιδια τους επισης χαιροντουσαν που εφευγαν απ΄την Αθηνα για λιγες μερες,αλλα επειδη οι ''μαγκες'' οι ''νορμαλ'' οι ''προσγειωμενοι'' οι '' ΧΩΡΙΑΤΑΡΟΙ'' (βλεπε φωτο κατω)
που δεν ειχαν φυγει ποτε απ'το χωριο τους, τους κοροιδευαν (τους Αθηναιους) και τους δινανε διαφορα παρατσουκλια.Καποια απο αυτα ειναι τα ''τριγωνος'', ''πιδαριος'', ''κουσιανας'', ''αρχηγος'' κ.α.
Φυσικα αρχισανε να ξεκοβουν καποιοι ωσπου σημερα δεν ερχεται κανεις τους (καποιοι μαλιστα πουλησανε και το σπιτι που ειχαν κληρονομησει απ'τον παππου τους!)Γι'αυτο το χωριο μου παρηκμασε εντελως που καποτε ''δεν επεφτε καρφιτσα'' το Πασχα.Επειδη οι στενομυαλοι κατοικοι του νομιζαν πως ειναι το Α και το Ω σ'αυτον τον τοπο.Σταματαω εδω,δεν θα βγαλω αλλο μισος μερα που ειναι.Ευτυχως που με την επελαση των DVD μπορω πλεον και εχω στην κατοχη μου την καλυτερη μινι σειρα οφ ολ ταημ!!!
Καλο Πασχα σε ολους και ειδικα σε αυτους που εγκατελειψαν το μικρο μας χωριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου